قلم کاشت پودر اوال هیت HEAT شماره 8

توضیحات

قلم کاشت پودر اوال هیت شماره 8 HEAT

قلم کاشت پودر ناخن اورال هیت کیفیت بسیار خوبی دارد. جنس سر این قلم موی طبیعی سمور می باشد که بهترین کیفیت برای کاشت پودر می باشد. سر این قلم به شکل اشکی می باشد که مناسب کاشت پودر می باشد. جنس دسته این قلم کاشت ناخناستیل می باشد که کیفیت و استحکام بسیار خوبی دارد. قلم کاشت پودر اوال هیت 8 HEAT علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارد دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. قلم کاشت پودر اورال هیت شماره 8 مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

انتخاب ابزار مناسب برای کاشت ناخن باعث بالا رفتن سرعت کار و نتیجه بهتر می شود. یکی از ابزار های کاشت قلم است، قلم های کاشت ژل و کاشت پودر، در مدل موهای قلم دارای انواع مختلفی هستند که به قلم های اشکی، سرگرد، سرتخت و زبون گربه ای تقسیم می شود که با توجه به نوع خدماتی که روی ناخن انجام می گیرد می توانید از آنها استفاده نمایید. در قلم کاشت ژل باید از موی طبیعی استفاده شود زیرا مواد کاشت بین موهای مصنوعی گیر می کند کاشت ناخن یکی از روش های زیباسازی و آرایش ناخن ها می باشد. کاشت ناخن با موادی نظیر انواع پلی ژل، انواع بیلدر ژل و پودر کاشت ناخن انجام می شود. یکی از مهم ترین موارد در کاشت پودر یا همان کاشت اکریلیک استفاده از قلم با کیفیت می باشد. برای کاشت پودر از قلم با موی طبیعی استفاده می شود که موی طبیعی سمور می باشد. در حین خرید قلم توجه ویژه ای به کیفیت آن داشته باشید چرا که در صورت خرید قلم نامرغوب، کارایی قلم پس از چند بار استفاده از بین می رود. علاوه بر این شما عزیزان باید در نگهداری و تمیز کردن قلم دقت ویژه ای داشته باشید. این موارد کمک می کند که عمر قلم کاشت شما بالا برود و کارایی خود را از دست ندهد.

فروشگاه کاج جهت آگاهی شما عزیزان از روش صحیح نگهداری و همچنین نحوه تمیز کردن قلم مطالبی را برای شما آماده کرده، می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر ( کاشت اکریلیک )
سایز قلم
8
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
استیل ضد زنگ
نوع سر قلم
سر گرد (اشکی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود