قلم کاشت ژل میا سکرت شماره MIA SECRET 8 GB-08

توضیحات

کاشت ناخن با ژل یک روش کاشت بسیار پر طرفدار می باشد که ناخنکاران محترم تلاش می کنند که این کار را به بهترین روش ممکن انجام دهند. لازمه یک کاشت ناخن با ژل حرفه ای علاوه بر مهارت، استفاده از لوازمی چون قلم و ژل با کیفیت می باشد. 

کاربرد قلم ژل سر تخت میا سکرت

برای کاشت ژل فقط و فقط از قلم مخصوص ژل باید استفاده کرد چرا که الیاف قلم ژل از موی مصنوعی می باشد و در صورت استفاده از قلم با موی طبیعی مواد لابه لای مو های قلم گیر کرده و دیگر قادر به استفاده از آن قلم نمی باشید. قلم های ژل با کیفیت های متفاوتی تولید می شوند و خرید قلم با کیفیت برای استفاده طولانی مدت قدم اول و نگه داری درست از قلم قدم دوم می باشد به همین دلیل بهتر است که با تهیه قلم با کیفیت و نگه داری صحیح مدت طولانی از یک قلم استفاده کنید به جای اینکه مجبور به خرید قلم جدید و پرداخت هزینه مجدد باشید.

موی قلم کاشت ژل میا سکرت 

تمامی قلم های کاشت ژل ناخن باید از موی مصنوعی ساخته شده باشند چرا که در صورت استفاده از قلم با موی طبیعی نه تنها کار خراب می شود و نتیجه مطلوبی به شما نخواهد داد بلکه تمام مواد لابه لای الیاف گیر می کند و قلم از بین می رود.

کیفیت قلم های میا سکرت

قلم های میا سکرت کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و برای ناخنکاران حرفه ای که به دنبال یک قلم با کیفیت با طول عمر بالا هستند گزینه مناسبی می باشد. ناخنکاران مبتدی که تازگی شروع به کار کردن کرده اند بهتر است از قلم هایی که کیفیت متوسط و قیمت مناسبی دارند استفاده نمایند.

اهمیت نگه داری از قلم

خریدن یک قلم با کیفیت یک بخش از طول عمر قلم می باشد و بخش دیگر آن نگه داری صحیح از قلم می باشد که فروشگاه کاج جهت استفاده درست شما عزیزان از قلم در وبلاگ سایت در یک مطلب نگه داری صحیح از قلم را برای شما عزیزان آموزش داده است و بهترین قلم کاشت ناخن را در مطلبی مجزا توضیح داده است.

درباره کارخانه میاسکرت در آمریکا:

کارخانه میا سکرت بیش از 12 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش محصولات ناخن در کشور آمریکا آغاز نموده است. امروزه محصولات میا سکرت به بیش از 60 کشور جهان صادر شده و همگی محصولات در کشور آمریکا تولید می گردند. میا سکرت محصولات خود را تحت کنترل کیفیت سازمان FDA آمریکا و سازگار با محیط زیست تولید می نماید. محصولات میا سکرت نسبت به قیمت و کیفیت مناسبی که دارند از ارزش خرید بالایی در ایران برخوردار هستند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
GB-08

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با ژل
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
سایز قلم
8
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
فلز
نوع سر قلم
سر تخت
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود