قیچی مانیکور استالکس STALEKS CLASSIC SC-21-1

توضیحات

قیچی مانیکور یکی از انواع ابزار مانیکور می باشد که از آن برای کوتاه کردن ناخن و بریدن پوست های اطراف ناخن ( کوتیکول ) استفاده می شود. شما برای یک مانیکور حرفه ای و خوب نیازمند تجربه، مهارت بالا و ابزار با کیفیت دارید، قیچی مانیکور استالکس گزینه خوبی برای خرید شما ناخنکاران عزیز می باشد که با توجه به کیفیتی دارد مانیکور راحت و لذت بخشی را خواهید داشت.

قیچی های مانیکور استالکس دست ساز بوده و از کیفیت ساخت قطعات بالایی برخوردارند که مناسب مانیکور حرفه ای هستند. دسته این قیچی از فولاد AISI 420 می باشد که ضد زنگ است و دارای کیفیت خوبی است. کمپانی استالکس در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس شده و با ماشین آلات و دستگاه های بسیار با کیفیت تجهیز شده. کیفیت بالای ساخت قطعات در این کارخانه سبب شده که استالکس یکی از معتبر ترین محصولات پزشکی و مراقبتی شناخته شود.

قیچی مانیکور استالکس STALEKS CLASSIC SC-21-1

قیچی مانیکور حرفه ای ناخن استالکس STALEKS دارای تیغه هایی به طول 30 میلیمتر می باشد که بسیار تیز و برنده هستند، این موضوع سبب میشود که کار با آن بسیار راحت و آسوده باشد. دسته این قیچی به طول 60 میلیمتر بوده و از جنس فولاد AISI 420 می باشد. توجه داشته باشید که قیچی مانیکور شما به هیچ عنوان با زمین برخورد نکند زیرا در صورت شدید بودن ضربه، قیچی کارایی خود را از دست میدهد و شما مجبور به تعویض آن هستی.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
SC-21-1

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای ناخن
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
سایز تیغه
30 میلیمتر
طول دسته
60 میلیمتر
سری ساخت
کلاسیک Classic
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود