قیچی مانیکور حرفه ای استالکس STALEKS EXPERT SE-40-3

توضیحات

 همانطور که میدانید مانیکور یکی از مهم ترین مراحل برای آرایش و زیبایی ناخن ها محسوب میشود که ابزار متنوعی دارد. یکی از این ابزارها  قیچی مانیکور است که به کمک آن میتوان ناخن ها را کوتاه کرد و پوست های اطراف ناخن که اصطلاحا به آنها کوتیکول میگویند اصلاح کرد. برای یک مانیکور حرفه ای شما نیاز به مهارت بالا و ابزار با کیفیت می باشید که قیچی مانیکور استالکس میتواند انتخاب خوبی برای شما ناخنکاران عزیز باشد.

قیچی مانیکور ناخن استالکس یک محصول بسیار با کیفیت اوکراینی می باشد که برای یک مانیکور حرفه ای مناسب می باشد. قیچی های مانیکور استالکس دست ساز بوده و در ساخت آنها دقت و مهارت بالایی به کار رفته، همچنین قطعات به کا رفته در این قیچی از کیفیت بالایی برخوردارند. دسته این قیچی از از جنس فولاد ضد زنگ AISI 420 می باشد که در نوع خود از مرغوب ترین فلزات می باشد.

قیچی مانیکور ناخن استالکس STALEKS EXPERT SE-40-3

این قیچی دسته ای به طول 60 میلیمتر دارد که از فولاد ضد زنگ ساخته شده و طول تیغه آن 30 میلیمتر است. از مزیت های تیغه های این محصول میتوان به تیز بودن و لبه های باریک آن اشاره کرد که استحکام خوبی دارند. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این قیچی به هیچ عنوان زمین نیافتد زیرا باعث به هم خوردن تنظیم تیغه ها می شود و یا حتی کند شدن آنها، در صورت زمین خوردن این قیچی ممکن است که کارایی خود را از دست بدهد و مجبور خرید مجدد قیچی میشوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
SE-40-3

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
جنس
فولاد ضد زنگ AISI 420
سایز تیغه
30 میلیمتر
طول دسته
60 میلیمتر
سری ساخت
اکسپرت Expert
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود