نمک دریایی 1500 گرم اورامان ORUMUN - اسطوخودوس

توضیحات

نمک دریایی اورامان با رایحه اسطوخودوس

یکی از مهم ترین محصولات برای یک پدیکور حرفه ای نمک دریایی است و انتخاب یک نمک دریایی با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است، نمک دریایی برند اورامان را می توان یکی از بهترین نمک های دریایی ساخت ایران دانست، این نمک دریایی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد، به همین جهت برای استفاده در سالن های زیبایی و منزل مناسب است، نمک دریایی اورامان حجمی معادل 1500 گرم دارد و رایحه اسطوخودوس آن بسیار دلنشین است. رایحه اسطوخودوس باعث ایجاد آرامش، رفع اضطراب و افسردگی می گردد.

رایحه اسطوخودوس نمک دریایی اورامان

رایحه اسطوخودوس نمک اورامان بسیار دلنشین است، از خواص اسطوخودوس می توان به کاهش التهاب پوست، تقویت پوست، کم کردن استرس و گندزدایی پوست اشاره کرد. داخل بسته نمک های اورامان برای سهولت استفاده یک پیمانه پلاستیکی نیز قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن مقدار مورد نظر خود را به آب بیافزایید.


با نمک دریایی اورامان ORUMUN، تجربه‌ای منحصر به فرد از پدیکور حرفه‌ای را در دست خود داشته باشید. این نمک دریایی با رایحه اسطوخودوس، تمامی انتظارات شما را از یک پدیکور با کیفیت در سالن‌های اسپا و زیبایی برآورده می‌کند.

چرا نمک دریایی اورامان؟

اگر به دنبال یک پدیکور خاص و لذت‌ بخش هستید، نمک دریایی اورامان با رایحه‌ی اسطوخودوس به شما تجربه‌ای شگفت‌انگیز از زیبایی پاهایتان را هدیه می‌دهد. این محصول  با خاصیت آرامش‌ بخش به پوست حساس پا کمک می‌کند تا لحظاتی راحت و آرام را تجربه کنید.


دیگر نگران ایجاد تنش و خشکی در پوست پا نباشید، چرا که نمک دریایی اورامان با ترکیبی از مواد مرطوب‌ کننده و مغذی، پوست پا را مرطوب نگه داشته و از ترک خوردگی جلوگیری می‌کند. زمانی که از این محصول استفاده می‌کنید، پاهایتان نه تنها نرم و آرامش‌ بخش خواهند بود، بلکه احساس خوبی هم به شما خواهد داد.

اگر به دنبال پدیکوری حرفه‌ای و لذت‌ بخش هستید که تمامی نیازهای پوستی پاهایتان را برطرف کند، نمک دریایی اورامان ORUMUN را امتحان کنید. این تجربه‌ی مطمئناً به شما نشاط و اعتماد به‌نفس بیشتری خواهد بخشید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پدیکور و اسپا حرفه ای
ساخت کشور
ایران
حجم
1500 گرم
رایحه
اسطوخودوس
حاوی گل خشک
خیر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود