نیپر یونی کورن UNICORN

توضیحات

قبل از انجام دادن انواع کاشت ها و حتی ژلیش، انجام دادن مانیکور و پدیکور الزامی است چرا که صدف ناخن به صورت طبیعی دارای پوست های خشک و زائدی است که اصطلاحا به آن کوتیکول گفته می شود و از ریشه ناخن رشد می کند و ظاهر پا و یا دست را بد جلوه می دهد و در صورت از بین نبردن آن و اعمال انواع لاک و کاشت، نتیجه دلخواه را به هیچ عنوان دریافت نخواهید کرد دلیل آن هم نچسبیدن مواد و لاک ژل روی قسمت زائد می باشد. از بین بردن کوتیکول ها به هیچ عنوان کار سختی نیست و با انتخاب نیپر مناسب می توانید تمام این پوست ها را از سطح ناخن جدا کنید. عقب زن محصول مکمل نیپر است چرا که در ابتدا پوست ها باید به وسیله عقب زن کنار زده شود و بعد با استفاده از نیپر از سطح ناخن جدا شود.

نکته

1- هنگام خرید نیپر حتما کیفیت و تیزی تیغه ها را اولویت قرار دهید. در صورت کند بودن تیغه های نیپر، کوتیکول کنده نمی شود بلکه از پوست انگشت کشیده می شود که سبب آسیب رسیدن به پوست و کناره ناخن می شود.

2- اگر بعد از هر بار استفاده درپوشی که روی خود محصول هست را دوباره روی تیغه ها قرار دهید تا حد خیلی زیادی نیپر را از خطر های احتمالی که موجب خراب شدن آن می شود دور می کنید.

3- حتما پس از استفاده نیپر را در جای مطمئنی قرار دهید چرا که در صورت زمین خوردن ( در کل برخورد با هر سطحی ) تیغه نیپر به احتمال 99% کج می شود و دیگر به هیچ عنوان قادر به کار کردن با آن نخواهید بود باید یک نیپر جدید تهیه نمایید.

مطالب مرتبط با نیپر

1- انواع مختلف مانیکور ناخن

2- آموزش مانیکور روسی

3- مراحل مانیکور خیس

4- آموزش مانیکور ناخن کوتاه

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل هیت HEAT لاک ژل هیت HEAT
محبوب
85,000 تومان
(1)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود