نیپر و عقب زن ناخن زولینگن SOLINGEN مشکی

توضیحات

نیپر یکی از لوازم اصلی جهت مانیکور و یا پدیکور می باشد چرا که در مرحله اول باید تمامی پوست های اضافه سطح ناخن و گوشت های کناره ناخن را با استفاده از عقب زن کنار زده و بعد با استفاده از نیپر از سطح ناخن جدا کرد. نکته ای که هنگام خرید نیپر باید به آن توجه نمایید کیفیت، سایز تیغه و دسته نیپر جهت کار کردن راحت تر شما می باشد چرا که در صورت خرید نیپر با کیفیت پایین در مدت کوتاهی ملزم به خرید مجدد این محصول می باشید.

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستید نیپر ناخن زولینگن ساخت کشور آلمان بوده و هم برای ناخنکاران مبتدی و هم برای ناخنکاران حرفه ای مناسب می باشد چرا که از قیمت مقرون به صرفه ای بر خوردار است و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.                                                  

توجه: نیپر های ناخن از هر برند و کیفیتی که باشند به هیچ عنوان نباید با زمین یا میز و هر سطح دیگری برخورد کنند چون تیغه ها 100% کج شده و دیگر قابلیت کار کردن با آن را نخواهید داشت و حتما همیشه پس از استفاده از نیپر درپوشی که در بسته خود نیپر می باشد را روی نیپر قرار دهید.

عقب زن ناخن یا پوشر یک ابزار ساده اما در عین حال لازم برای کاشت ناخن است که برای انجام مانیکور و پدیکور مورد استفاده قرار می گیرد. عقب زن پوست های مرده روی سطح و اطراف ناخن را از روی صدف ناخن کنار زده و علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای دستان، از خراب شدن مانیکور ژل و کاشت اکریلیک شما جلوگیری می کند.

عقب زن 2 طرفه به گونه ای طراحی شده است که کوتیکول ها را بدون خراشیدن صدف ناخن  عقب می زند و به خوبی زیر ناخن ها را تمیز می نماید. این اطمینان را به شما می دهد که بدون لغزش دست هر مرحله را به طور دقیق انجام دهید بدون 

فروشگاه کاج مطلب آموزش مانیکور روسی را در قسمت وبلاگ سایت برای شما عزیزان قرار داده است کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
S-505-D-501

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای
رنگ
مشکی
ساخت کشور
آلمان
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل دو نیل DO NAIL لاک ژل دو نیل DO NAIL
محبوب
ناموجود
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود