پرایمر غیر اسیدی هیت HEAT

توضیحات

اگر افزایش طول عمر و ماندگاری کاشت برای شما اهمیت دارد استفاده از مواد با کیفیت و پرایمر ناخن امری بسیار مهم است. پرایمر ها به دو نوع اسیدی و غیر اسیدی تقسیم بندی می شوند. همان طور که می دانید از پرایمر های غیر اسیدی در هر نوع کاشت ناخن نظیر کاشت ژل و کاشت پودر استفاده می شود. توصیه می شود اگر پوست حساسی دارید از پرایمر اسیدی استفاده نکنید. چرا که در صورت استفاده از پرایمر اسیدی امکان بروز حساسیت برای شما به وجود می آید.

نحوه استفاده از پرایمر ناخن

استفاده از پرایمر در کاشت ناخن امری بسیار مهم و مورد اهمیت است. چرا که در صورت استفاده نکردن از پرایمر امکان دارد که مواد کاشت شما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به صورت قالبی بلند شود. روش استفاده از پرایمر کاشت ناخن بسیار ساده می باشد. تنها کافیست قبل از مواد گذاری یک لایه نازک پرایمر روی ناخن ها بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود. برای خشک شدن پرایمر نیازی به دستگاه UV LED ندارید. پرایمر ها در هوای آزاد پس از گذشت چند ثانیه خشک می شوند.

پرایمر غیر اسیدی هیت HEAT

پرایمر غیر اسیدی هیت دارای حجم 15 میل می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد. پرایمر بدون اسید HEAT مانند پرایمر های اسیدی باعث سوزش دست نمی شود. پرایمر به عنوان یک لایه چسبنده بین مواد کاشت و ناخن عمل می کند. این موضوع سبب می شود که کاشت ناخن شما به مشکل نخورد و دچار هواگرفتگی نشود. علاوه بر این باعث می شود که مواد کاشت بلند نشوند و ماندگاری بالایی داشته باشند. پرایمر بدون اسید هیت HEAT کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی دارد. این پرایمر مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

فروشگاه کاج جهت انتخاب صحیح پرایمر برای هر نوع ناخن انواع پرایمر را به طور کامل توضیح داده. می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه از صفحه مورد نظر دیدن کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
بدون اسید
مناسب برای
کاشت ناخن
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود