پرایمر اسیدی ان بی آی NBI

توضیحات

زیباسازی و آرایش ناخن ها روش ها و تکنیک های گوناگونی دارد. کاشت ناخن یکی از این روش ها می باشد که در بین خانم ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. کاشت ناخن ظاهری زیبا و جذاب به ناخن ها می بخشد، در صورتی که کار کاشت ناخن اصولی صورت بگیرد ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکاتی که در کاشت ناخن باید به آن توجه داشت استفاده از پرایمر می باشد. پرایمر در واقع مانند یک چسب بین سطح ناخن و مواد کاشت عمل می کند. پرایمر های کاشت ناخن به دو گروه اسیدی و بدون اسید تقسیم می شوند. از پرایمر اسیدی در کاشت پودر یا همان اکریلیک استفاده می شود. توجه داشته باشید که استفاده از پرایمر اسیدی برای کاشت ژل و همچنین برای کسانی که پوست حساس دارند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

روش استفاده از پرایمر کاشت ناخن

استفاده از پرایمر در کاشت ناخن الزامی نیست ولی در صورت استفاده به ماندگاری و استحکام ناخن های کاشت شده کمک شایانی می کند. استفاده از پرایمر کاشت ناخن بسیار راحت و آسان است، کافیست که یک لایه نازک از آن را روی سطح ناخن بزنید. سپس صبر کنید تا خشک شود. ( خشک شدن پرایمر نیازی به دستگاه uv led ندارد و در هوای آزاد پس از چند ثانیه خشک می شود. ) حال می توانید موادگذاری را آغاز کنید.

پرایمر اسیدی NBI

پرایمر اسیدی ان بی آی NBI کیفیت بسیار خوبی دارد و مناسب کاشت پودر می باشد. این پرایمر کاشت ناخن دارای حجم 15 میل می باشد. پرایمر اسیدی ان بی آی قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. ( توجه داشته باشید که پرایمر اسیدی برای پوست های حساس مناسب نمی باشد. ) پرایمر اسیدی NBI مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
اسیدی
دارای براش
مناسب برای
کاشت ناخن
حجم
15 میل
نظرات(1)
مجموع امتیاز
5
1 نظر
کیفیت
(5)
من از این پرایمر دارم و اصلا خوب نیست و ناخنام چربه باعش شده ناخنام دو سه سریه ک کامل از قالب بیفته و جدا بشه

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود