پرایمر غیر اسیدی هیت HEAT 30 ml

توضیحات

پرایمر برای زیر سازی ناخن استفاده می شود و آلودگی ناخن را از بین می برد تا مواد کاشت بهتر روی ناخن بچسبد، پرایمر باعث می شود که چسبندگی ناخن بیشتر شود و ماندگاری رنگ بالا برود.

پرایمر غیر اسیدی هیت HEAT :

پرایمر غیر اسیدی هیت با حجم 30 میل کیفیت فوق العاده ای دارد و علاوه بر کیفیت عالی قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد، مناسب برای کاشت پودر است و باعث زیاد شدن ماندگاری کاشت می شود و برای ناخن های نازک و پوست های حساس استفاده می شود. این پرایمر گزینه مناسبی برای مصارف سالن و منازل می باشد. 

روش استفاده از پرایمر اسیدی ناخن :

پرایمر غیر اسیدی یکی از مهم ترین مواد در کاشت پودر است، ابتدا ناخن را تمیز کنید تا چربی و آلودگی نداشته باشد سپس روی ناخن تمیز یک لایه پرایمر غیر اسیدی زده و زمان می دهیم تا خشک شود و پس از خشک شدن مواد گزاری می کنیم.

تفاوت پرایمر اسیدی و غیر اسیدی :

در کل پرایمر ها به دو دسته اسیدی و غیر اسیدی تقسیم می شوند و هرچه اسید آن بیشتر باشد چسبندگی بیشتری نیز دارد، پرایمر اسیدی نسبت به پرایمر غیر اسیدی زمان بیشتری نیاز دارد تا خشک شود، پرایمر اسیدی برای کاشت پودر و ژلیش مناسب است و غیر اسیدی برای ژل و همچنین کاشت پودر و مناسب کسانی است که پوست خشک و حساس ناخن های نازک دارند اما اسیدی برای ناخن های براق و چرب استفاده می شود. 

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
بدون اسید
دارای براش
مناسب برای
کاشت ناخن
حجم
30 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود