پودر کلیر 30 گرمی میا سکرت MIA SECRET

توضیحات

پودر 30 گرمی میا سکرت با رنگ کلیر (شفاف) ساخت کشور آمریکا، پودر یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بافت مصنوعی ناخن در کاشت ناخن می باشد. از ترکیب پودر کاشت ناخن با لیکوئید (مونومر) مواد اصلی ناخن تشکیل می گردد. این محصول به ناخن کاران با حجم کار پایین توصیه می گردد، ناخن کارانی که دارای حجم کاری بالایی هستند می توانند با تهیه سایز های بزرگتر محصول هزینه های کار خود را کاهش دهند.

کاربرد پودر کاشت ناخن کلیر (شفاف):

پودری که در حالت خشک کاملا سفید رنگ هست، اما پس از ترکیب شدن با لیکویید (و پس از پولیش شدن) کاملا شیشه ای و بی رنگ میشود، به هیچ وجه قابلیت پوشانندگی (کاور کردن) ندارد و هیچ رنگی نیز ندارد، و سطح زیرین را با تمام جزییات نشان میدهد. معمولا برای پوشاندن کاشتهایی استفاده میشود که مایلیم جزییات نمایش داده شوند و تغییر رنگ نیز نداشته باشند، اما سطح صاف و صیقلی باشد. (مثلا لایه آخری در کاشت گریم که وظیفه یکدست کردن سطح و ایجاد قوس را دارد)

درباره کارخانه میاسکرت در آمریکا:

کارخانه میا سکرت بیش از 12 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش محصولات ناخن در کشور آمریکا آغاز نموده است. امروزه محصولات میا سکرت به بیش از 60 کشور جهان صادر شده و همگی محصولات در کشور آمریکا تولید می گردند. میا سکرت محصولات خود را تحت کنترل کیفیت سازمان FDA آمریکا و سازگار با محیط زیست تولید می نماید. محصولات میا سکرت نسبت به قیمت و کیفیت مناسبی که دارند از ارزش خرید بالایی در ایران برخوردار هستند.

لینک مجصول در سایت تولید کننده: پودر کاشت ناخن کلیر 30 گرم میا سکرت

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر
رنگ
گل ارکیده
سایز
30 گرم
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود