پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK 180g

توضیحات

همان طور که می دانید امروزه روش های متعددی برای زیباسازی و آرایش ناخن ها وجود دارد. به طور مثال می توان به روش هایی نظیر انواع طراحی و کاشت ناخن اشاره کرد که محبوبیت بسیاری در بین خانم ها دارند. کاشت ناخن به دو دسته کاشت ژل و کاشت پودر تقسیم بندی می شود. کاشت پودر یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش های کاشت ناخن می باشد که به نام کاشت اکریلیک نیز شناخته می شود. کاشت اکریلیک استحکام و دوام بسیار بالایی دارد و به راحتی شکسته یا لب پر نمی شود. کاشت اکریلیک به وسیله پودر های کاشت ناخن انجام می شود. پودر های کاشت ناخن در رنگبندی متنوعی عرضه می شوند که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. این موضوع سبب می شود تا رنگ بیس ناخن هایتان را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید تا ظاهری زیبا برای ناخن ها خود به ارمغان بیاورید.

پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK

پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI کیفیت بسیار خوبی دارد. این پودر کاشت ناخن در حجم 180 گرمی می باشد و رنگ PINK یا همان صورتی دارد. رنگ PINK در پودر های کاشت ناخن خاصیت کاور کردن دارد، یعنی پس از استفاده صدف ناخن قابل مشاهده نمی باشد. این موضوع سبب می شود تا نواقص، پستی و بلندی های ناخن مشاهده نشود. پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK 180g مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد. 

در صورتی که می خواهید برای استفاده شخصی این پودر کاشت را خریداری کنید می توانید این پودر کاشت ناخن را در حجم های کوچک تری تهیه کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر
رنگ
صورتی
ساخت کشور
آمریکا
حجم
180 گرم
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود