بیلدر ژل کاشت ناخن کلاریسا 14ml CLARISSA ROSA PINK

توضیحات

بیلدر ژل چیست؟

بیلدر ژل یکی از مواد اصلی جهت کاشت ناخن می باشد که در رنگ، اندازه و کیفیت های متفاوتی تولید می شود. کاشت ژل بین خانم ها بسیار پر طرفدار می باشد چرا که در صورت استفاده از تیپ و فرمر هنگام کاشت ناخن با بیلدر ژل می توان به قد ناخن اضافه کرد و تمام نا همواری های سطح ناخن را از بین برد و در نهایت یک کاشت حرفه ای با استفاده از ژل اصلی کاشت ناخن ( بیلدر ژل ) ارائه داد.

تفاوت بیلدر ژل با لمینیت، رابر بیس و ...

بیلدر ژل غلظت بالا تری نسبت به سایر ژل های کاشت از جمله لمینیت، رابر بیس، مونو ژل و ... دارد به همین جهت به آن ژل اصلی کاشت ناخن می گویند و به علت همین غلظت بالا تر است که معمولا به صورت کاسه ای بسته بندی شده و با استفاده از قلم ژل کاشته می شوند اما سایر ژل ها به صورت لاکی تولید می شوند.

اهمیت کیفیت بیلدر ژل ها

کیفیت حرف اول را در کاشت حرفه ای می زند به همین دلیل است که اگر مایل به ارائه کار فوق العاده هستید باید از لوازم درجه یک استفاده کرده و اولویت خرید خود را بر حسب کیفیت و بعد قیمت قرار دهید.

بیلدر ژل 14 میل کاشت ناخن برند کلاریسا از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشد و می توانید بدون نگرانی از نتیجه نهایی از این محصول استفاده نمایید.

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
CL3941

مشخصات

رنگ
صورتی
کشور مبدا برند
ایتالیا
ساخت کشور
ایتالیا
حجم
14 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود