ژل طراحی کلاریسا CLARISSA - دارای 57 رنگ

توجه: پس از مشاهده کالیته رنگ های مورد نظر خود را از لیست فهرست زیر انتخاب نموده و به سبد اضافه نمایید، در صورتی که کد مورد نظر شما در لیست نباشد به منزله موجود نبودن آن رنگ در فروشگاه می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
170,000 تومان بدون مالیات
آماده ارسال
انتخاب کد رنگ کلاریسا
آخرین موجودی
محبوب3
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی(1)
توضیحات

زدن لاک ژل ساده با وجود اینکه کار چندان راحتی نیست اما تمام ناخنکاران محترم اعم از حرفه ای و مبتدی قادر به انجام دادن آن هستند. نکته ای که قابل توجه می باشد تفاوت کار است که همه برای آن تلاش می کنند که بتوانند مشتریان بیشتری را با ارائه کار های حرفه ای و خاص جذب کرده و از همه مهم تر نگه دارند. نگه داشتن مشتری رمز پیشرفت ناخنکاران است پس بهتر است علاوه بر تقویت کیفیت انواع خدمات ناخن، روی طراحی دو چندان کار شود. برای بهبود تنوع طراحی ناخن، وسایل بسیار زیادی وارد بازار لوازم کاشت ناخن شده است. که از جمله آن می توان به ژل های طراحی ( ژل آدامسی، ژل 3D و ... ) اشاره کرد که ژل طراحی ساده جزء وسایلی است که کار کردن با آن بسیار راحت تر از سایر ژل های طراحی می باشد.

برای اینکه طراحی های خاصی را روی ناخن پیاده سازی نمایید کافیست یک قلم با کیفیت طراحی ناخن تهیه کنید و بعد با توجه به خلاقیت خود رنگ های مختلف ژل طراحی را روی ناخن به کار ببرید. در روانشناسی رنگ ها از طریق حس بصری مستقیما انرژی افراد را تغیر می دهند پس از هر رنگی که استفاده می کنید می توانید از انرژی آن بهره ببرید.

نکات خرید ژل طراحی

1- نکته ای که برای ژل های طراحی بسیار حائز اهمیت است کیفیت ژل طراحی است چرا که در صورت غلظت بالا، طرح روی ناخن برجستگی ایجاد می کند و در صورت رقیق بودن به هیچ عنوان امکان طراحی به دلیل سرازیر شدن از اطراف ناخن فراهم نمی شود چه بسا ژل طراحی باید غلظت متوسطی داشته باشد.

2- نکته بعد کیفیت خود ژل طراحی است که در صورت مرغوب نبودن ممکن است به خوبی در دستگاه خشک نشود و یا بد از مدتی کیفیت رنگی خود را از دست بدهد. ( کدر شود )

ژل های طراحی کلاریسا

برند کلاریسا دارای متنوع ترین رنگ های ژل طراحی ناخن می باشد و این امکان را برای مشتری فراهم کرده است که بتوانند هر رنگی را که جهت طراحی روی ناخن مد نظر دارند در کالیته رنگ های ژل طراحی های این برند تهیه نمایند. حجم هر کدام از ژل طراحی های کلاریسا 4 میل می باشد که از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد و از هر کدام می توانید، بار ها برای طراحی های مختلف استفاده نمایید. 

کیفیت محصولات کلاریسا

همانطور که با برند ایتالیایی کلاریسا آشنا هستید، دلیل شهرت این برند کیفیت بالای محصولات و قیمت مقرون به صرفه آن ها با توجه به حجمشان می باشد و همین مورد سبب محبوبیت کلاریسا بین تمام ناخنکاران سراسر جهان شده است. ناخنکاران حرفه ای ریسک کار با مواد و وسائل نامرغوب را برای پایین آوردن کیفیت کار خود نمی پذیرند و ضایت مشتری برایشان حرف اول را می زند.

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی روی ناخن
رنگ
54 رنگ
حجم هر عدد
4 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود