لمینیت ناخن هارمونی COVER PINK HARMONY 15ml

توضیحات

لمینیت لاکی ناخن کمپانی هارمونی با حجم 15میل ساخت کشور آمریکا بوده و کیفیت بالای این محصول سبب شده تا طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. لمینیت ناخن هارمونی برای ناخنکاران حرفه ای که ارائه بهترین خدمات برایشان جزء اولویت می باشد گزینه مناسبی است.

کاربرد لمینیت

لمینیت نوعی کاشت ناخن می باشد که صرفا جهت از بین بردن نواقص روی صدف ناخن از جمله نا همواری و در مواقعی ترک خوردگی کاربرد دارد و برای ناخن هایی که نازک هستند از لمنیت ناخن جهت جلوگیری از شکستگی استفاده می شود.لمینیت ناخن بعضی برند ها در رنگ های مختلفی تولید می شود که برای خانم های شاغل بسیار کاربردی است چرا که می توانند با انتخاب یک رنگ ملایم از لمینیت ناخن خود لذت ببرند. 

تفاوت لمینیت ناخن با سایر کاشت ها

همانطور که می دانید سایر کاشت ها نظیر کاشت پودر و کاشت ژل امکان اضافه کردن به قد ناخن را دارند اما بسیاری از بانوان همیشه به دنبال سادگی و طبیعی جلوه دادن ناخن های خود هستند که لمینیت ناخن می تواند یک کاشت فوق العاده طبیعی را برایشان به ارمغان بیاورد.

روش استفاده از لمینیت ناخن

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از لمینیت ناخن در قسمت ویلاگ سایت در یک مطلب روش استفاده از لمینیت ناخن را به طور کامل آموزش داده است. کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

درباره کارخانه هارمونی

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن هارمونی در سال 2009 توسط دنی هیل در آمریکا تاسیس شد. این برند طی سالیان گذشته موفق به دریافت بیش از 60 جایزه در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های دنیا شده است و به قدرت می توان گفت یکی از بهترین برند های محصولات کاشت ناخن در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات هارمونی همواره باعث بالا رفتن دوام و کیفیت کار هنرمندان ناخن و حصول بالاترین میزان رضایت مشتریان آن ها شده است به همین دلیل ناخن کارانی که از محصولات این برند استفاده می کنند علاقه شدیدی به محصولات هارمونی دارند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
مقاوم سازی ناخن
رنگ
هلویی
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود