پک ژل پدیکور زاوانو ZAVONO - قهوه

توضیحات

این مدل پدی ژل زاوانو با عصاره درخت چای، عصاره میوه، پودر شیر و اسنشال اویل غنی شده است.

ژل پدیکور محصولی جذاب و فوق العاده برای حفظ رطوبت پا هنگام لایه برداری عمیق و رفع پینه های پاست.

پدی ژل دارای 2 بسته پودر است که ابتدا پودر شماره 1 برای ایجاد حالت ژله ای داخل آب ریخته می شود که میتواند گرمای آب را تا 3 برابر بیشتر و بهتر از سایر محصولات پدیکور حفظ کند. پدی ژل پس از مخلوط شدن با آب پس از 2 دقیقه تبدیل به ژل می شود و دمای آب در پدیکور ژل تا 3 برابر بیشتر حفظ می شود و این امر باعث گرمتر ماندن آب تا پایان کار می شود. همزمان پوست پا از عصاره و روغن های طبیعی موجود در پدی ژل تغذیه می کند. پودر شماره 2 باعث از بین رفتن حالت ژل و برگشتن آب به حالت طبیعی خود می شود.

• پدی ژل مناسب برای تسکین درد عضلات و درمان پینه های سطحی است. از بین رفتن پوست های مرده پا باعث تسکین درد می شود. کلوس و پوسته پوسته شدن پا در تماس با کفش و سایر سطوح اصطکاک ایجاد می کند و درد را به همراه خواهد داشت.

• ژل اسپا باعث می شود که پوست و ناخن ها پا راحت تر نرم شود و در نتیجه لایه برداری و پدیکور بهتر انجام می شود. ژلاتین ایجاد شده اطراف پاها را به خوبی پوشش می دهد و با حفظ گرما آب در مدت طولانی تر، باعث می شود که پا به خوبی خیسانده شود و پوست نرم و مرطوب شود. در نتیجه اگر پینه(کلوس) و کوتیکول(پوست گوشه ناخن) داشته باشید به میزان بیشتر و سریعتری نرم می شود و راحت تر از روی پاها برداشته می شود.

• انجام پدیکور با پدی ژل نه تنها ظاهر ناخن و پوست پا را زیبا و تمیز می کند بلکه حسی آرامش بخش نیز ایجاد می نماید. با حفظ گرما باعث تقویت گردش خون و آرامش عضله و کاهش درد می شود.

• پدیکور با ژل اسپا باعث می شود که منافذ مسدود شده پوست، باز و تمیز شود و آلودگی های پوستی را از بین می برد. بوی پا را کاهش می دهد و در درمان اگزما طبیعی موثر است.

• مناسب برای آروماتراپی (رایحه درمانی) و گرما درمانی می باشد

با فرمولاسیون جدید.

برای نرم کردن پوست خشک کف پا باید از مواد نرم کننده مخصوص پدیکور که شامل برخی نمک ها و ژل های پدیکور می باشد استفاده نمود. 

ژل های پدیکور زاوانو فاقد هرگونه مواد شیمیایی و آسیب زننده به پوست حساس پا هستند و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده نمایید و لطافت و شادابی را برای پا های خود به ارمغان بیاورید. پک ژل پدیکور زاوانو شامل 2 بسته است که باید در 2 مرحله از آن استفاده نمایید.

در مرحله اول باید مقداری از پودر را روی سطح آب نسبتا گرم بریزید تا حالت ژله ای مانند پیدا کند و پا ها را بگذارید مدتی در آب بماند و سپس به خوبی پا ها را ماساژ دهید تا کاملا نرم شود و مواد مغذی موجود در آن به خوبی وارد منافذ باز پوست شود. بعد از اینکه پا ها را به خوبی ماساژ دادید پودر مرحله دوم را در آب بریزید که سبب رقیق شدن آبی که در مرحله اول ژله ای کردیم می شود. بعد از استفاده از رقیق کننده پا ها را 5 دقیقه دیگر در آب قرار دهید تا مواد معدنی به خوبی جذب پوست شود. در نهایت پس از رقیق شدن می توانید آب را تخلیه نمایید.

ژل پدیکور یا ژل دو مرحله ای یکی از جدیدترین های زاوانو است با فرمولاسیونی منحصر به فرد که دارای خواص بی نظیری جهت استفاده در پدیکور است.

ابتدا بسته شماره یک را در آب ولرم/گرم ریخته و به آرامی با تکان دادن دست آب را به ژل تبدیل کنید، پاها را در آب قرار داده و میتوانید به مدت ۱۵ الی ۲۰ پا را استراحت داده و یا به آرامی ماساژ دهید، سپس بسته شماره ۲ را درون آب بریزید، این بسته سبب می شود ژل به مایع تبدیل شود و مجدد میتوانید پاها را ماساژ داده و مراحل پدیکور را انجام دهید.

ژل پدیکور زاوانو سبب نرمی و لطافت پوست پا شده و ضدباکتری است و پوست را ضدعفونی می کند، لایه برداری و سوهان کشی پس از استفاده از ژل پدیکور زاوانو بسیار متفاوت خواهد بود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
اسپا و پدیکور حرفه ای
ساخت کشور
ایران
حجم
130 گرم
محتویات بسته
1 عدد پودر ژل و 1 عدد رقیق کننده ژل پدیکور
رایحه
قهوه
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود