توضیحات

پدی ژل یا ژل پدیکور چیست

همانطور که می دانید برای پدیکور حرفه ای و خیس جهت از بین بردن پینه و پوست های سفت پا روش های مختلفی وجود دارد که برای هر کدام می توان از لوازم متفاوتی استفاده کرد. پودر های پدی ژل یا همان ژل پدیکور یکی از همان لوازمی هستند که پدید آورنده یکی از روش های پدیکور حرفه ای می باشند.

کاربرد پدی ژل 

استفاده از پدی ژل لذت پدیکور را چندین برابر می کند چرا که بعد از ریختن پودر ژل آب حالت مایع خود را تقریبا از دست می دهد و پا ها باید چند دقیقه در ژل باقی بماند و بعد ماساژ داده شود. می توانید با دست مقداری از پدی ژل را برداشته و روی ساق و زانو پا ها را هم لایه برداری کنید. بعد از گذشت چند دقیقه پوست های سخت و پینه ها کاملا نرم می شوند و توانید با سوهان و یا رنده کف پا ( با توجه به میزاین عمیق بودن پینه ) تمام پوست های سفت را از کف پا جدا کنید. پدی ژل ها می توانند به عنوان لایه بردار های قوی، روشن کننده و نرم کننده پوست عمل کنند.

روش استفاده از پدی ژل های 2 مرحله ای

اکثر ژل های پدیکور در 2 بسته جداگانه که روی آن ها شماره 1 و 2 نوشته شده است تولید می شوند. با ریختن پودر شماره 1، آب بعد از گذشت حدود 2 دقیقه حالت ژله ای و سفت پیدا می کنند که بعد از پدیکور باید پودر شماره 2 را به آب اضافه و کرد. پس از اینکه پودر شماره 2 در آب پخش شد و بعد از گذشت چند دقیقه ژل ها آب می شوند و آب حالت مایع خود را پیدا می کند که شستن پا ها راحت می شود.

توجه: هر بسته این محصول برای 5 تا 7 لیتر آب قابل استفاده می شود.

خواص رایحه گل رز

همانطور که می دانید رایحه ها تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی مغز دارند. استشمام گل رز بسیار نشاط آور بوده و یکی از راه های درمان افسرگی است.

برند گلایس بیوتی

پدی ژل های گلاریس بیوتی در 2 بسته شماره 1 و 2 که حجم هر کدام 35 گرم می باشد، در رایحه های مختلف تولید می شود از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای بررخوردار می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پدیکور حرفه ای
حجم
35 گرم
رایحه
گل رز
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود