کاتر ناخن سالن SALON

توضیحات

کاشت ناخن روش ها و تکنیک های متعددی نظیر کاشت ژل و کاشت اکریلیک دارد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به ناخن های فانتزی و بلند علاقه مند هستید می توانید در کاشت ناخن خود از وسایلی نظیر تیپ کاشت ناخن، فرمر و قالب استفاده کنید. در صورتی که از تیپ کاشت ناخن استفاده کنید، برای زیبایی و جلوه بهتر باید تیپ هایی که روی ناخن هایتان چسبانده اید را به وسیله کاتر کوتاه کنید. با این کار ناخن هایتان یکدست می شوند و ظاهری جذاب خواهند داشت. کاتر های کاشت ناخن انواع متفاوتی دارند. جنس دسته های کاتر می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد. کاتر های فلزی عموما طول عمر بیشتری دارند و کیفیت خوبی دارند.

کاتر ناخن سالن SALON

کاتر کاشت ناخن سالن دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. جنس دسته این کاتر از استیل ضد زنگ است که استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. تیغه های این کاتر بسیار تیز هستند و بدون نیاز به فشار زیاد می توانند تیپ ها را کوتاه کنند. تیغه ها و دسته ی کاتر سالن SALON کیفیت بسیار خوبی دارند و در عین حال این کاتر دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد. کاتر ناخن SALON مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان کاتر با زمین برخورد نکند چرا که در صورت زمین خوردن تنظیم تیغه های آن به هم می ریزد. در این صورت کاتر دیگر کارایی قبل را نداشته و شما نیازمند تهیه یک کاتر جدید برای خود هستید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کوتاه کردن تیپ کاشت ناخن
ساخت کشور
چین
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود