کوکتل پدیکور زاوانو کریسمس طرح صورت آدم برفیZAVANO

توضیحات

کوکتل های پدیکور مخلوطی یکنواخت هستند که دارای اشکل متنوعی می باشند، کوکتل های پدیکور شامل موادی هستند که به صاف شدن سطح پوست کمک میکند و همچنین عصاره های معطر و روغن های مختلف طبیعی دارند که میتوان در وان یا جکوزی پا از آنها استفاده کرد.  فرمولاسیون کوکتل های حمام و پدیکور بر اساس بی کربنات سدیم و اسید سیتریک می باشد که پس از حل شدن در آب باعث ایجاد حباب و کف در سطح آب میشوند. هنگامی که کوکتل ها شروع به جوشش و حل شدن میکنند ترکیباتی که موجب صاف و مرطوب شدن سطح پوست در انها موجود است عمل میکنند. استفاده از کوکتل های پدیکور و حمام پیش از پدیکور یا حین حمام بسیار مفید بوده و خواص زیادی برای سلامت پوست شما دارد که به برخی از مزیت های استفاده از کوکتل های پدیکور خواهیم پرداخت.

خواص استفاده از کوکتل پدیکور

1-کوکتل پدیکور ( بمب حمام ) پوست را لایه برداری میکند:

عنصر اصلی کوکتل های پدیکور و حمام جوش شیرین ( بی کربنات سدیم ) بوده که به دفع سموم سطح پوست کمک میکند.جوش شیرین به دلیل فواید و کاربرد هایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار گرفته که در بمب پدیکور نقش سم زدایی را دارد، علاوه بر خواص درمانی که دارد حاوی مواد پاک کننده بوده که آلودگی و چربی را در لایه های پوست از بین ببرد.

2-کوکتل پدیکور باعث مرطوب شدن پوست می شود:

استفاده از کوکتل های پدیکور باعث هدیراته شدن پوست میشود، هنگامی که کوکتل پدیکور ( بمب حمام ) را در آب می اندازید شروع به حل شدن میکند که در این حین اسید سیتریک در آب آزاد می شود که باعث از بین رفتن لایه های آسیب دیده پوست میشود.

کوکتل پدیکور زاوانو ZAVANO

بمب های پدیکور زاوانو با حجم 60 گرم در طرح های مختلفی موجود می باشد که یکی از این طرح ها، کوکتل پدیکور با طرح صورت آدم برفی می باشد. کوکتل های پدیکور زاوانو دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه می باشند که مناسب استفاده برای حمام و پدیکور می باشند.

جهت مشاهده تمامی کوکتل های پدیکور ( بمب پدیکور ) موجود در وبسایت فروشگاه کاج با کلیک بر روی لینک آبی میتوانید از صفحه کوکتل های موجود در سایت دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
تمیز کردن و ضدعفونی کردن پوست
حجم
60 گرم
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود