کیف لوازم کاشت ناخن ای ام EM - پیچازی طوسی

توضیحات

کیف لوازم کاشت ناخن طرح پیچازی طوسی

این کیف از برند ای ام EM دارای رنگ طوسی و طرح پیچازی است، کیف لوازم کاشت ناخن ای ام EM دارای ابعاد نسبتا بزرگی است و می توانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را در آن بگنجانید، طول این کیف 42 سانتی متر، عرض آن 26 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 26 سانتی متر دارد. جنس این کیف چرم مصنوعی با کیفیت بالا بوده و ماندگاری خوبی دارد. کیف ای ام دارای طبقات جداگانه است که به صورت آکاردئونی باز شده و فضای بسیار مناسبی را برای لوازم مختلف در اختیار شما می گذارد. هنچنین در قسمت جلوی کیف ای ام جیب تعبیه شده و فضای دیگری نیز روی کیف وجود دارد که داخل آن فضا دو جیب توری زیپ دار است و علاوه بر جیب های توری دو جیب پاکتی  و یک جیب زیپ دار دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای قرار دادن لوازم حساس تر نظیر قلم و ... استفاده نمایید. 

طبقات قرار گرفته در کیف ای ام دارای 10 عدد جدا کننده پلاستیکی است که به وسیله آن ها می توانید  سایز محفظه های طبقات داخل کیف را مدیریت نمایید و می توانید با توجه به وسایل خود داخل کیف را تقسیم بندی کنید و از فضای داخلی کیف به خوبی استفاه کنید. کیف لوازم کاشت ناخن دارای یک دستگیره و یک بند دوشی است که حمل کیف را برای شما بسیار آسان می کند، طبقات داخل کیف قابلیت جا به جایی دارد و به خاطر جنس پلاستیکی، مقاوم و قابل شست و شو است. 

برای مشاهده کیف های لوازم کاشت ناخن موجود در سایت میتوانید روی لینک مربوطه کلیک کرده و از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

شما با همراه داشتن کیف لوازم کاشت ناخن میتوانید بخش زیادی از ابزار و مواد کاشت ناخن خود را به صورت یکجا و با دسته بندی داشته باشید. کیف لوازم کاشت دارای سایز مناسبی می باشد، بطوریکه میتوانید اکثر وسایل خود را در آن نگهداری و حمل کنید. این کیف ها دارای طبقه بندی مناسب با طراحی منحصر به فرد می باشند که در دسته بندی و مرتب کردن لوازم به شما کمک به سزایی میکند. شما میتوانید با استفاده از این کیف لوازم کاشت ناخن ابزار و وسایلی مانند انواع قلم های کاشت وطراحی، قیچی های مانیکور، نیپر وعقب زن، بافر، سوهان دستی ، انواع دیزاین ناخن ، پودر و ژل های مخصوص کاشت و... را براحتی حمل و نگهداری کنید بدون اینکه نگران گم شدن یا خراب شدن آنها باشید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
حمل و نگهداری ابزار کاشت ناخن
ارتفاع
26 سانتیمتر
طول
42 سانتیمتر
عرض
26 سانتیمتر
رنگ
طوسی
جنس
چرم مصنوعی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود