پینچر ناخن زولینگن SOLINGEN DX-127

توضیحات

پینچر های کاشت ناخن جزو وسایل کاربردی برای ناخنکاران حرفه ای می باشند که کاربرد بسیار خوبی برای آنها دارند. از پینچر ها برای انواع کاشت ژل و کاشت پودر ناحن همراه فرمر استفاده می شود. در اصل از پینچر جهت کاشت برای ناخن هایی که صدف پهن دارند استفاده می شود. چرا که کاشت روی ناخن مقداری پهنی و قوس ایجاد می کند که برای ناخن هایی که به صورت طبیعی فرم پهن و قوس دار دارند، حالت غیر طبیعی می گیرند. به همین دلیل پینچر به شما کمک می کند که عمل کاشت با استفاده از فرمر را روی این ناخن ها را با طبیعی ترین و ساده ترین حالت ممکن نجام دهید.

پینچر ناخن زولینگن SOLINGEN DX127

این پینچر دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که محصول کشور آلمان است. جنس این پینچر استیل ضد زنگ می باشد که طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد. بدنه این پینچر طوری طراحی شده که هنگام کار با آن تسلط خوبی داشته باشید. طول پینچر زولینگن 14.5 سانتی متر می باشد و طول تیغه های آن 6.5 سانتی متر. پینچر ناخن زولینگن solingen dx127 دارای کیفیت بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه می باشد که مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
DX-127

مشخصات

مناسب برای
فرم دادن به ناخن
ساخت کشور
آلمان
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    بهترین مارک پینچر ناخن چیه؟

    بهترین پینچر ناخن در حال حاضر از مارک استالکس ساخت اوکراین هست، استالکس یکی از بهترین تولید کننده های ابزار جانبی کاشت ناخن در جهان هست. میتونید این محصول رو از لینک زیر مشاهده کنید.

    پینچر ناخن استالکس


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل ترونی TORUNI لاک ژل ترونی TORUNI
محبوب
58,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود