تاپ کات ناخن ایمپریال IMPERIAL 30ml

توضیحات

در تمام خدمات کاشت و طراحی ناخن استفاده از یک لایه محافظ نهایی با کیفیت لازم بوده و دوام و زیبایی هر چه بیشتر کار را تضمین می نماید، تاپ ژل ایمپریال با حجم بالای 30 میل و کیفیت فوق العاده مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای ناخن کاران است، این محصول مقاومت بالایی داشته و در صورت استفاده صحیح به هیچ عنوان از روی ناخن بلند نشده و چروک نمی گردد. ژل تاپ شاین ایمپریال را می توانید در مرحله نهایی ژلیش، کاشت پودر و کاشت ژل استفاده نمایید. این محصول علاوه بر زیبایی، استحکام و مقاومت ناخن ها را تضمین می نماید.

هنگام خرید تاپ کات باید به نکته مهمی توجه داشته باشید آن هم غلظت تاپ کات می باشد چرا که در صورت رقیق بودن به اصطلاح امکان سرازیر شدن تاپ کت از اطراف ناخن بسیار زیاد می باشد و در صورت غلظت زیاد، ضخامت لایه های فوق افزایش پیدا می کند که می تواند ترک خوردن، چروک شدن، خشک نشدن و به طور کامل بلند شدن لاک ژل از روی ناخن را به همراه دارد.

فروشگاه کاج جهت بهبود کار شما ناخنکاران عزیز در قسمت وبلاگ سایت علت و روش های جلوگیری از ترک خوردن لاک ژل را به طور کامل و مختصر توضیح داده است. با کلیک قسمت آبی می توانید مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ژلیش، کاشت ژل و کاشت پودر
رنگ
گل ارکیده
حجم
30 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود