سوهان کف پا دسته چوبی DLUXE

توضیحات

علت سفت شدن پوست کف پا

پوست کف پا بر عکس باور عموم بسیار حساس و نیازمند مراقبت می باشد. از دلایل سفت شدن پوست کف پا به عدم آبرسانی، نرسیدن اکسیژن ( به دلیل اینکه پا مدت زیادی در کفش می ماند دچار کمبود اکسیژن می شود ) و ساییده شدن با زمین می توان اشاره کرد. از دلایل شایع کمبود اکسیژن و خشکی پا پوشیدن مدام جوراب می باشد.

چه زمان از پینه و رنده استفاده کنیم؟

در مرحله اول باید عمق پینه های کف پا را شناسایی کنید به بیان دیگر میزان سختی پینه را بسنجید هرچقدر پینه ها سطحی تر و نازک تر باشد بهتر است که از سوهان های کف پا که در درجه زبری های مختلف یعنی از کاملا زبر تا کاملا نرم تولید می شود استفاده نمایید و در صورت سخت تر بودن پینه ها می توانید از رنده کف پا ( رنده ها هم در درجه زبری های مختلف تولید می شوند ) استفاده کنید. 

لازم به ذکر است که سوهان کف پا تتیس دارای یک طرف نرم و یک طرف زبر می باشد.

چگونه پینه های سخت را از بین ببریم؟

از بین بردن پینه های کف پا کار چندان سختی نیست اما به دلیل اینکه ممکن است بخواهید از رنده های زبر و یا در شرایط حاد، از تیغ استفاده کنید بهتر است که دقت خود را هنگام کار بالا ببرید.

1- ریختن آب گرم در وان پدیکور (در صورت کار در منزل برای استفاده شخصی می توانید از هر ظرفی که می توان پا ها در آن قرار داد استفاده کنید )

2- کوکتل پدیکور، نمک دریایی، پودر کوکتل و ... را در آب بریزید و بعد پا ها را 15- 20 دقیقه داخل آب قرار دهید تا پینه ها به خوبی نرم شود.

3- با استفاده از حوله خیسی پا را بگیرید و در حالت نمناک با استفاده از سوهان اقدام به از بین بردن سلول های مرده و پینه های سخت کنید.

4- می توانید برای از بردن التهاب پوست و آبرسانی از اسکراب که در مدل های مختلف از جمله شکری، ساده از همه مهم تر در رایحه های متنوعی تولید می شود، استفاده نمایید.

5- در مرحله نهایی می توانید از روغن ها طبیعی و لوسیون های مختلف که جنبه آبرسانی و نرم کنندگی پوست را به همراه دارد استفاده نمایید و از نرمی و لطافت پوست خود نهایت لذت را ببرید.

نکته: اگر  پینه های عمیقی دارید سعی نکنید که با یکبار استفاده تمام آن را از بین ببرید چرا که پدیکور حرفه ای در بعضی موارد جنبه درمانی دارد و باید طی چند مرحله اقدام به از بین بردن سلول های مرده کنید.

سوهان کف پا D-LUXE

سوهان کف پا DLUXE از یک دسته چوبی، 2 درجه زبری نرم و زبر درست شده است و با خرید یک سوهان کف پا صاحب 2 سوهان کف پا می شوید. این محصول با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و هم برای استفاده شخصی و هم سالنی مناسب است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
از بین بردن پوست های زائد کف پا
جنس دسته
چوب
قابلیت شستشو
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود