قلم کاشت پودر دسته فلزی هارمونی HARMONY

توضیحات

به جرات می توان گفت یکی از بهترین قلم های کاشت ناخن با پودر (اکرولیک) قلم ساخته شده توسط کمپانی آمریکایی هارمونی است، موی این قلم از موی طبیعی سمور (Kolinsky) می باشد. دسته این قلم فلزی بوده و به صورت دو تکه طراحی شده است تا بتوانید پس از کار آن را ببندید تا از آسیب دیدن قلم جلوگیری شود. قیمت بالای قلم هارمونی به دلیل خلوص زیاد در موی آن است، این قلم 100% از موی سمور ساخته شده و وظیفه برش موهای آن به عهده پیشرفته ترین ماشین آلات آلمانی بوده است. به این نکته توجه فرمایید که نگهداری از یک قلم خوب قواعد خود را دارد و در صورت نگهداری بد قلم حتی بهترین قلم ها نیز خراب شده و هزینه مجدد به همراه خواهند داشت، پیشنهاد می کنیم مقاله روش نگهداری قلم کاشت ناخن را مطالعه نمایید.

درباره کارخانه هارمونی

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن هارمونی در سال 2009 توسط دنی هیل در آمریکا تاسیس شد. این برند طی سالیان گذشته موفق به دریافت بیش از 60 جایزه در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های دنیا شده است و به قدرت می توان گفت یکی از بهترین برند های محصولات کاشت ناخن در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات هارمونی همواره باعث بالا رفتن دوام و کیفیت کار هنرمندان ناخن و حصول بالاترین میزان رضایت مشتریان آن ها شده است به همین دلیل ناخن کارانی که از محصولات این برند استفاده می کنند علاقه شدیدی به محصولات هارمونی دارند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر (اکرولیک)
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
سایز قلم
8
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
فلز
نوع سر قلم
سر گرد (اشکی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل لوکسی LUXE لاک ژل لوکسی LUXE
‎−30%
محبوب
پیشنهاد مدت محدود
80,500 تومان 115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود