لیکوئید کاشت ناخن 1000 میل کلاریسا CLARISSA

توضیحات

لیکوئید کاشت ناخن کلاریسا با حجم 1000 میل ساخت کشور ایتالیا. لیکویید (مونومر) سوپریما دارای ساختار لیکوئید های EMA می باشد، لیکوئید های EMA مخصوص استفاده آرایشی ساخته می شوند و دارای تاییدیه از سازمان FDA آمریکا هستند. لیکوئید کلاریسا ساخته شده از جدیدترین فرمول روز دنیا بوده ،دارای سرعت ترکیب بالا و ذرات ضد زردی است، لیکوئید کاشت ناخن کلاریسا در طول زمان و در معرض اشعه یو وی تغییر رنگ نداده و زرد یا کدر نمی شود.

کاربرد لیکوئید در کاشت ناخن:

لیکوئید یکی از اصلی ترین مواد در کاشت ناخن اکرولیک (پودر) می باشد. از ترکیب لیکوئید با پودر کاشت ناخن مواد اصلی مصنوعی ناخن تشکیل می گردد. لیکوئید هایی که در زمینه آرایشی استفاده می گردند معمولا به رنگ بنفش و یا آبی هستند که در دسته لیکوئید های EMA قرار می گیرند. لیکوئید های EMA یا همان اتیل متا اکریلیت مورد تایید سازمان FDA آمریکا بوده و از ایجاد حساسیت و آسیب به بافت ناخن جلوگیری می نمایند. سرعت خشک شدن مواد ناخن بستگی به لیکوئید دارد، لیکوئید های ناخن اصطلاحا بر سه نوع زود خشک، متوسط و دیر خشک تقسیم می گردند. لیکوئید های زود خشک مناسب ناخن کارانی است که سرعت دست بالایی داشته و سرعت در کار برایشان اهمیت دارد، لیکوئید های متوسط معمولا برای ناخن کاران حرفه ای و کارآموزان مناسب بوده و بیشترین کاربرد را دارند، لیکوئید های دیر خشک بیشتر مناسب کار کارآموزان بوده و برای ناخن کاران حرفه ای توصیه نمی شوند.

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
CL1671

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر (اکرولیک)
کشور مبدا برند
ایتالیا
ساخت کشور
ایتالیا
حجم
1000 میل
سرعت خشک شدن
متوسط
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود