پرایمر اسیدی ناخن آی بی آی IBI U-BOND 15m

توضیحات

از پرایمر باید جهت آماده سازی ناخن قبل از کاشت استفاده کرد زیرا با حالت چسبنده ای که روی ناخن ایجاد می کند باعث می شود مواد کاشت ناخن راحت تر روی ناخن فیکس شود و در ماندگاری لاک ژل، کاشت اکریلیک و کاشت ژل بی تاثیر نمی باشد و مانع از ایجاد حباب زیر کاشت می شود. در برخی موارد برای بهتر چسبیدن دیزاین روی ناخن هم کمک می کند. کافیست یک لایه نازک پرایمر روی ناخن بزنید تا چسبندگی لازم جهت بهتر چسبیدن مواد ایجاد شود.

پرایمر های اسیدی شامل 100% اسید متا اکریلات می باشد و استفاده از آن برای تمامی مشتری ها توصیه نمی شود چرا که امکان بروز حساسیت برای پوست های حساس وجود دارد و استفاده از آن برای بعضی افراد ممکن است خطرناک باشد. پرایمر های اسیدی روی ناخن خلل ایجاد کرده و مواد خیلی عمیق تر روی ناخن قرار می گیرد و برای افرادی که پوست و مو چرب دارند و مواد از ناخن به دلیل چرب بودن جدا می شود مناسب می باشد. همچنین مناسب برای افرادی است که قصد کاشت ناخن بلند را دارند ولی صدف ناخن آنها سالم نیست زیرا پرایمر اسیدی ماده قوی تری نسبت به پرایمر بدون اسید است و باعث چسبندگی بیشتر و محکم مواد کاشت به صفحه ناخن می شود.

پرایمر اسیدی ناخن برند آمریکایی IBI از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد برای تمامی ناخنکاران مناسب می باشد و می توانند بدون نگرانی از آن استفاده نمایند.

فروشگاه کاج جهت افزایش آگاهی شما عزیزان انواع پرایمر و تفاوت پرایمر اسیدی با غیر اسیدی را به طور کامل توضیح داده است کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

درباره کارخانه آی بی آی IBI

کارخانه برند IBI که مخفف IMPRESSION BEAUTY INTERNATIONAL است، در سال 2006 به صورت انحصاری در ایالات متحده آمریکا با هدف نوآوری در لوازم کاشت ناخن و تولید محصولات بسیار با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان و غلبه بر تولید اجناس بی کیفیت رقبا تاسیس شد. تمامی محصولات این برند از بهترین متریال ساخته شده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
اسیدی
مناسب برای
راحت تر چسبیدن مواد روی ناخن
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل ربیت RABBIT لاک ژل ربیت RABBIT
‎−20%
محبوب
92,000 تومان 115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود