پرایمر اسیدی لگاسی LEGACY

توضیحات

یکی از موارد مهم در کاشت ناخن که به افزایش طول عمر ناخن های کاشت شده کمک می کند استفاده از پرایمر ناخن می باشد. همان طور که می دانید پرایمر ها به دو نوع اسیدی و غیر اسیدی تقسیم بندی می شوند. از پرایمر های اسیدی در کاشت اکریلیک استفاده می شود. توجه داشته باشید که استفاده از پرایمر اسیدی برای کسانی که پوست حساس دارند توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد حساسیت می شود. اگر به دوام و استحکام ناخن های خود اهمیت می دهید استفاده از پرایمر انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

روش استفاده پرایمر کاشت ناخن

استفاده از پرایمر کاشت ناخن بسیار راحت و آسوده می باشد. تنها کافیست که یک لایه نازک از آن را روی ناخن های خود بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود. در صورت استفاده نکردن از پرایمر کاشت ناخن، مواد کاشت پس از گذشت 24 ساعت به طور قالبی از روی ناخن ها جدا می شود. پس استفاده از پرایمر امری بسیار مهم است.

پرایمر اسیدی لگاسی LEGACY

پرایمر اسیدی لگاسی دارای حجم 15 میل می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد. پرایمر اسیدی LEGACY به دلیل اسید کمی که دارد پوست دست را کمی می سوزاند. اما باید توجه داشته باشید که این محصول برای کسانی که ذاتا ناخن ها و پوست های چربی دارند مناسب است. این موضوع سبب می شود که کاشت ناخن شما به مشکل نخورد و دچار هواگرفتگی نشود. علاوه بر این باعث می شود که مواد کاشت بلند نشوند و ماندگاری بالایی داشته باشند. پرایمر اسیدی لگاسی LEGACY کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی دارد. این پرایمر مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

فروشگاه کاج جهت انتخاب صحیح پرایمر برای هر نوع ناخن انواع پرایمر را به طور کامل توضیح داده. می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه از صفحه مورد نظر دیدن کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
اسیدی
مناسب برای
کاشت ناخن اکریلیک
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود