اسپری فومی پینه بردار زاوانو ZAVANO - نسیم تابستانی

توضیحات

پینه بردار فومی زاوانو یکی از جدید ترین محصولات این برند محبوب است، این محصول دارای حجم 230 میل و رایه های نوتات و نسیم تابستانی است، پینه بردار های زاوانو کیفیت بسیار بالایی دارد و در حذف سخت ترین پینه ها آسیبی به پوست وارد نمی سازند. 

کلوس ریموور برای برداشتن پینه های عمیق پا مناسب می باشد که بعد از قرار گیری پا در آب و نرم شدن پاها به راحتی اسپری کلوس را اسپری کنید و سپس کف سابی را میتوانید انجام دهید، در نهایت از پاهای نرم و صاف و بدون پینه لذت ببرید. از بین بردن پینه های پا همواره یکی از دشوار ترین مراحل پدیکور بوده است و نمی توان آن ها را حتی با بهترین اسکراب ها نیز از بین برد. با استفاده از محلول های کلوس ریموور یا همان پینه بردار می توانید به  راحتی از شر تمامی پینه ها خلاص شوید.

طریقه مصرف: 

پای خود را به مدت 15 الی 20 دقیقه داخل آب گرم حاوی کوکتل، نمک دریایی یا ژل پدیکور گذاشته تا پوست و پینه ها کمی نرم شوند، سپس پا را خشک نمایید و با دستکش کمی از فوم پینه بردار زاوانو را روی پینه ها بمالید و 5 دقیقه صبر نمایید سپس پا را با حوله خشک نمایید و با استفاده از رنده یا سوهان پینه ها را بردارید. پس از آن از کرم نرم کننده استفاده نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
از بین بردن پینه کف پا
حجم
230 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود