هارد ژل اولاک LIGHT PINK OULAC

توضیحات

هارد ژل ناخن اولاک با حجم 14 میل از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و جزء هارد ژل ها است. رنگ لایت پینک این محصول صورتی طبیعی ناخن می باشد که به دلیل کمرنگ بودن، ناخن را کاور نمی کند.

هارد ژل چیست

هارد ژل یکی از انواع ژل جهت کاور کردن ناخن و کاشت می باشد که نسبت به سایر ژل ها مثل رابر بیس و مونو ژل و ... سفت تر است و بین ناخنکاران محترم به دلیل سهولت در کار کردن و کاور بسیار قوی که دارد، بسیار پر طرفدار می باشد. اکثر هارد ژل ها به صورت کاسه ای تولید می شوند اما هارد ژل ناخن اولاک به صورت لاکی بوده و همانطور که می دانید کار کردن با ژل های لاکی بسیار راحت تر می باشد مخصوصا برای افراد مبتدی در آغاز استفاده از ژل های لاکی توصیه می شود.

هارد ژل ها آنچنان تفاوتی با لمینیت ها ندارند. لمینیت و هارد ژل نوعی کاشت ناخن می باشد که صرفا جهت از بین بردن نواقص روی صدف ناخن از جمله نا همواری و در مواقعی ترک خوردگی ها کاربرد دارد و برای ناخن هایی که نازک هستند از لمنیت ناخن جهت جلوگیری از شکستگی استفاده می شود.لمینیت و هارد ژل ناخن بعضی برند ها در رنگ های مختلفی تولید می شود که برای خانم های شاغل بسیار کاربردی است چرا که می توانند با انتخاب یک رنگ ملایم از کاشت ناخن خود لذت ببرند. 

تفاوت لمینیت و هارد ژل ناخن با سایر کاشت ها

همانطور که می دانید سایر کاشت ها نظیر کاشت پودر و کاشت ژل امکان اضافه کردن به قد ناخن را دارند اما بسیاری از بانوان همیشه به دنبال سادگی و طبیعی جلوه دادن ناخن های خود هستند که لمینیت و هارد ژل ناخن می تواند یک کاشت فوق العاده طبیعی را برایشان به ارمغان بیاورد.

روش استفاده از هار ژل ناخن

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از هارد ژل ناخن در قسمت وبلاگ سایت در یک مطلب روش استفاده از لمینیت ناخن را به طور کامل آموزش داده است و دلیل شباهت هارد ژل و لمینیت میتوانید از این مطلب استفاده کنید. کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ژل ناخن
رنگ
LIGHT PINK
حجم
14 میلی لیتر
نوع ژل
هارد ژل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
مهر ناخن استیل مهر ناخن استیل
محبوب
ناموجود
مهر ناخن ذره بینی شفاف مناسب برای طراحی با شابلون دارای کاردک مخصوص و جنس بدنه استیل
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود