قلم کاشت پودر میا سکرت سر گرد شماره MIA SECRET 8 KNB-8 OR

توضیحات

کاشت ناخن با پودر یک روش کاشت بسیار پر طرفدار می باشد که ناخنکاران محترم تلاش می کنند که این کار را به بهترین روش ممکن انجام دهند. لازمه یک کاشت ناخن با پودر حرفه ای علاوه بر مهارت، استفاده از لوازمی چون قلم و پودر با کیفیت می باشد. 

کاربرد قلم کاشت پودر سر گرد میا سکرت

از قلم کاشت سر گرد میا سکرت به دلیل اینکه از موی طبیعی سمور می باشد برای کاشت ناخن با پودر استفاده می شود. معمولا ناخنکاران برای کاشت از قلم های سر گرد راحت تر استفاده می کنند چرا که می توانند مواد را به خوبی روی ناخن حالت دهند. قلم سر گرد کاشت پودر میا سکرت 2 شماره 8 و 10 دارد که تفاوتی در اصل کارایی این 2 قلم وجود ندارد و تنها بستگی به ناخنکار محترم دارد که با کدام یک راحت تر کار انجام می دهند.

موی قلم کاشت پودر میا سکرت 

تمامی قلم های کاشت پودر ناخن باید از موی طبیعی که معمولا موی طبیعی سمور می باشد ساخته شده باشند چرا که در صورت استفاده از قلم با موی مصنوعی نه تنها کار خراب می شود و نتیجه مطلوبی به شما نخواهد داد بلکه تمام مواد لابه لای الیاف گیر می کند.

کیفیت قلم های میا سکرت

قلم های میا سکرت کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و برای ناخنکاران حرفه ای که به دنبال یک قلم با کیفیت با طول عمر بالا هستند گزینه مناسبی می باشد. ناخنکاران مبتدی که تازگی شروع به کار کردن کرده اند بهتر است از قلم هایی که کیفیت متوسطی دارند می توانند استفاده نمایند.

اهمیت نگه داری از قلم

خریدن یک قلم با کیفیت یک بخش از طول عمر قلم می باشد و بخش دیگر آن نگه داری صحیح از قلم می باشد که فروشگاه کاج جهت استفاده درست شما عزیزان از قلم در وبلاگ سایت در یک مطلب نگه داری صحیح از قلم را برای شما عزیزان آموزش داده است و بهترین قلم کاشت ناخن را در مطلبی مجزا توضیح داده است.

درباره کارخانه میاسکرت در آمریکا:

کارخانه میا سکرت بیش از 12 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش محصولات ناخن در کشور آمریکا آغاز نموده است. امروزه محصولات میا سکرت به بیش از 60 کشور جهان صادر شده و همگی محصولات در کشور آمریکا تولید می گردند. میا سکرت محصولات خود را تحت کنترل کیفیت سازمان FDA آمریکا و سازگار با محیط زیست تولید می نماید. محصولات میا سکرت نسبت به قیمت و کیفیت مناسبی که دارند از ارزش خرید بالایی در ایران برخوردار هستند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
KNB-8OR

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
سایز قلم
8
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
فلز
نوع سر قلم
سر گرد (اشکی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود