قلم کاشت پودر بلا سر تخت 8 BELLA

توضیحات

کاشت ناخن انواع مختلفی اعم از کاشت پودر و کاشت ژل دارد که کاشت ژل خود دارای زیر مجموعه ای می باشد. یک نکته بسیار مهم که باید در تمام مراحل کاشت ناخن رعایت شود استفاده از مواد و لوازم مخصوص برای هر مرحله می باشد. بخش عمده ای از اعمال یک کاشت و طراحی حرفه ای را به کار بردن لوازم با کیفیت و تخصصی مربوط به آن مرحله پوشش می دهد. در بعضی موارد ناخنکاران محترم جهت صرفه جویی در هزینه های خود لوازمی که کیفیت پایین تری دارند را انتخاب می کنند که البته این کار به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود چرا که ظرف مدت کوتاه تری ملزم به خرید دوباره آن می شوید.

نکته خرید قلم

اولین نکته برای خرید قلم کیفیت موی آن می باشد و در مرحله بعد مدل و جنس دسته آن هائز اهمیت می باشد. قلم کاشت اکریلیک بلا از موی طبیعی سمور به صورت سر تخت و بدنه خیلی راحت جهت قرار گرفتن انگشت ها روی آن ساخته شده است و مانند سایر محصولات این برند از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که هم برای افراد مبتدی و هم برای ناخنکاران حرفه ای می تواند گزینه مناسبی باشد و یک کاشت حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.

طول عمر قلم

اگر طول عمر قلم برای شما اهمیت دارد پس حتما در نگه داری صحیح آن کوشا باشید چرا که اگر گران قیمت ترین قلم کاشت و طراحی ناخن را هم تهیه نمایید اما روش های صحیح نگه داری و تمیز کردن آن را به درستی رعایت نکنید در مدت زمان خیلی کوتاه قلم از بین می رود و مجددا ملزم به پرداخت هزینه دوباره و خرید یک قلم دیگر می باشید به همین جهت فروشگاه کاج روش صحیح نگه داری قلم و تمیز کردن انواع قلم را در قسمت وبلاگ سایت برای شما عزیزان آموزش داده است کافیست لینک آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
N9800

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر
قطر
8ml
سایز قلم
8
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
چوب
نوع سر قلم
سر تخت
طول دسته
15.5cm
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل پرو لاکچری PRO LUXURY لاک ژل پرو لاکچری PRO LUXURY
محبوب
119,000 تومان
(3)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود